Про актуальні питання роботи з документами

Навіть попрощавшись зі шкільними та студентськими роками, потреба і необхідність у навчанні не залишають нас та супроводжують все подальше доросле життя. Потреба займатись самоосвітою, підвищувати та покращувати свій фаховий та загальноосвітній рівні є визначальними для того, щоб забезпечувати виконання професійних завдань на максимально високому рівні.
Саме тому 26 червня поточного року, незважаючи на несамовиту літню спеку, майже пів сотні працівників райдержадміністрації та закладів і установ, що перебувають у сфері її впливу, зібрались у залі засідань райдержадміністрації, щоб підвищити свій професійний рівень у частині роботи з документами. Адже не секрет, що значна частина роботи як державних службовців, так і працівників інших державних та комунальних установ, полягає у документуванні управлінської діяльності та забезпеченні роботи з документами. Цей напрямок діяльності чітко регламентований відомчими інструкціями з діловодства, що розробляються відповідно до вимог, затверджених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», з урахуванням змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 375 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року № 950 і від 17 січня 2018 року № 55», постанови Кабінету Міністрів України від 07 листопада 2018 року № 992 «Про затвердження вимог у сфері електронних довірчих послуг та Порядку перевірки дотримання вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 24 травня 2019 року № 750-р «Про затвердження Інструкції з діловодства в Кіровоградській обласній державній адміністрації» у Новомиргородській райдержадміністрації було розроблено нову Інструкцію з діловодства, яку було затверджено розпорядженням голови районної державної адміністрації від 25 червня 2019 року № 150-р. Правила оформлення та роботи з документами зазнали певних змін, які і було детально розглянуто на семінарі-навчанні та тему: «Про актуальні питання роботи з документами та захисту інформації в райдержадміністрації».
Начальник загального відділу та з питань забезпечення інформаційних систем і технологій та контролю апарату райдержадміністрації Наталія СУРЖОК з використанням мультимедійних електронних засобів на конкретних прикладах детально ознайомила присутніх з усіма змінами, особливостями та вимогами щодо підготовки окремих видів проектів документів (листів, розпоряджень голови та наказів керівника апарату райдержадміністрації, протоколів тощо). У ході проведення даного заходу були також висвітлені питання захисту інформації, виконавської дисципліни та застосування рекомендацій щодо використання нещодавно впровадженого нового українського правопису.

Начальник загального відділу та з
питань забезпечення інформаційних
систем і технологій та контролю апарату
районної державної адміністрації Наталія СУРЖОК

Коротке посилання: http://nmrda.kr-admin.gov.ua/?p=12004

Залишити відповідь