Аналітична довідка про роботу Новомиргородської районної державної адміністрації із зверненнями громадян у січні – грудні 2015 року

P1070970     Протягом звітного періоду до районної державної адміністрації надійшло 272 звернення ( 220 письмових звернень, 28 – на особистому прийомі, у т.ч. 24 – на виїзному особистому прийомі), за відповідний період 2014 року таких звернень надійшло 265 звернення (199 письмове звернення, 42 – на особистому прийомі, у т.ч. 24 – на виїзному особистому прийомі).

Із них:

         від Адміністрації Президента України – 8 (відповідно у 2014, році – 3) ;

         від Верховної Ради України –                 1   (відповідно у 2014 році – 0);

         від Кабінету Міністрів України –          2   (відповідно у 2014 році – 1);

         від обласної державної адміністрації –   19 (відповідно у 2014 році – 40);

         від інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування,

         установ, організацій, підприємств та засобів масової інформації      – 1

         (відповідно у 2014 році – 0 ).

     У звітному періоді кількість звернень громадян Новомиргородського району до установ вищого рівня становить від загальної кількості звернень 11% (у 2014 році цей показник становив 16 %). Отже, питома вага звернень до установ вищого рівня зменшилась.

       Колективних звернень за січень-грудень 2015 року надійшло 13, що становить 4,8 % від загальної кількості всіх звернень ( у відповідному періоді 2014 року – 15, що становило 6,5%). Всього, враховуючи і колективні звернення, звернулося 624 громадянина (за відповідний період 2014 року звернувся 363 громадянина). Тобто, загальна кількість заявників у звітному періоді збільшилась.

     Повторних звернень надійшло – 0 (за відповідний період 2014 року повторних звернень надійшло 1).

    У звітному періоді переважають такі питання:

охорони здоров’я – 4,4 % (відповідно у 2014 році – 4 % );

соціального захисту – 8,1 % (відповідно у 2014 році – 13 %), з них громадян найбільше турбує виплата соціальної допомоги, нарахування субсидій;

питання праці – 1,1 % (відповідно у 2014 році – 3 %);

комунального господарства – 3,3 % (відповідно у 2014 році – 3%);

питання сільського господарства – 55 % (відповідно у 2014 році –   37 %), з них переважають звернення стосовно видачі майнових паїв в натурі;

освіти – 2 % (відповідно у 2014 році – 4 %);

транспорту і зв’язку – 1,5% (відповідно у 2014 році – 4 %).

      Наведені вище статистичні дані свідчать про збільшення кількості питань сільського господарства, охорони здоров’я, комунального господарства.

          За видами звернень у звітному періоді домінують заяви             (клопотання) – 96 %, скарги – 4 %.

Аналіз соціального стану заявників свідчить, що надійшло звернень від:

учасників війни – 0 (у 2014 році – 0);

дітей війни – 0 (у 2014 році – 0);

інвалідів Великої Вітчизняної війни – 0 (у 2014 році – 0);

учасників бойових дій – 14 (у 2014 році – 0);

ветеранів праці – 0 (у 2014 році – 0);

інвалідів – 0 (у 2014 році – 0);

одиноких матерів – 1 (у 2014 році – 0);

багатодітних сімей – 5 (у 2014 році – 0);

осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 0 (у 2014 році – 0).

      Звернення Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці та Героїв України не надходили.

     Протягом звітного періоду райдержадміністрацією вживалися заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян. Із 272 звернень, які зареєстровані у райдержадміністрації, позитивно вирішено 93 ( що становить 58 % ), надано роз’яснення на 115 звернень (42 % від усіх звернень), відмовлено – 0.

        Всі звернення, які надійшли до райдержадміністрації, були зареєстровані у секторі контролю та звернень громадян апарату райдержадміністрації і подані на розгляд голові райдержадміністрації. Після чого ним були дані відповідні доручення по кожному зверненню щодо вжиття заходів по вирішенню проблем, порушених у зверненнях громадян.

       Звернення, які не належать до компетенції райдержадміністрації, передаються на розгляд відповідних органів.

       Розпорядженням голови райдержадміністрації від 26 грудня 2014 року  № 307-р затверджено графік проведення особистого прийому громадян посадовими особами райдержадміністрації, передбачивши проведення особистого прийому громадян, особистих виїзних прийомів. Прийом громадян проводиться згідно з затвердженим графіком. Оновлений графік прийому громадян розміщено у вестибюлі райдержадміністрації, на офіційному          веб-сайті Новомиргородської райдержадміністрації, опубліковано у районній газеті «Новомиргородщина».   Вказаним графіком передбачено здійснення прийому громадян керівництвом райдержадміністрації з 10-ої до 12-ої години у прийомні дні. Створено умови для вільного доступу громадян з обмеженими фізичними можливостями. Виїзні прийоми проводяться відповідно до затвердженого графіка.

        Встановлено дієвий контроль за остаточним вирішенням проблем, які порушують громадяни, не допускається порушення термінів розгляду звернень та перебування звернення на контролі тривалий час.

        Не допускається надання неповних, неконкретних, неточних відповідей.

    З’ясовуються причини, що породжують повторні звернення громадян, та аналізуються випадки безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму під час розгляду порушених у зверненні питань.

      У разі прийняття рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні) доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови та роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

      Забезпечується неухильне виконання вимог Закону України                   «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2009 року № 109 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в тому числі подальший розвиток доступних форм спілкування з громадянами, зокрема «гарячих телефонних ліній», безоплатних юридичних консультацій.

      Для сприяння громадянам у вирішенні за місцем їх проживання питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, утворено при райдержадміністрації районну постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян (далі – комісія) на чолі з головою райдержадміністрації.

     Щомісяця проводиться день контролю, в рамках якого здійснюється перевірка стану розгляду звернень громадян.

Завідувачсектору контролю
та звернень громадян апарату
райдержадміністрації                                                               С.ДАВИДЕНКО

Коротке посилання: http://nmrda.kr-admin.gov.ua/?p=5927

Залишити відповідь