Про повідомну реєстрацію колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях району у листопаді – грудні 2016 року

     Відповідно статті 34 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, статті 9 Закону України “Про колективні договори і угоди” та Порядку проведення повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2013 року №115, управлінням соціального захисту населення Новомиргородської райдержадміністрації протягом листопада – грудня 2016 року перевірено та проведено реєстрацію 1 колективного договору, зміни до 3 колективних договорів, які укладені між стороною роботодавця та профспілковою стороною суб’єктів господарювання Новомиргородського району та Територіальну угоду, а саме:

     Територіальна угода між Новомиргородською районною державною адміністрацією Кіровоградської області, районними організаціями роботодавців та профспілок на 2016-2020 роки (реєстраційний № 36 від 17.11.2016 року)

     колективний договір Костянтинівської сільської ради на 2016-2018 роки (реєстраційний №37 від 18.11.2016 року);

    зміни до колективного договору фінансового управління Новомиргородської райдержадміністрації на 2013-2017 роки (реєстраційний №38 від 12.12.2016 року);

     зміни до колективного договору комунального підприємства Редакція газети «Новомиргородщина» на 2016-2020 роки (реєстраційний №39 від 23.12.2016 року);

     зміни до колективного договору Ново миргородського районного центру зайнятості на 2016-2020 роки (реєстраційний №40 від 27.12.2016 року);

     В ході повідомної реєстрації найпоширенішими зауваженнями до змісту колективних договорів є:

         -в розділі “Оплата праці” порушуються вимоги статті 115 КЗпП а саме: не вказуються конкретні строки виплати авансу та зарплати, проміжок часу між виплатами інколи перевищує 16 календарних днів, що суперечить ст..115 КЗпП України;

     – не вказаний розмір заробітної плати за першу половину місяця (ст..24 Закану України «Про оплату праці»);

     -в розділі «Охорона праці» зазвичай не передбачено фінансування на охорону праці, яке для бюджетних установ становить 0,2% від річного фонду оплати праці, а для інших 0,5 % від реалізованої продукції;

    – не розроблюються та не затверджуються Комплексні заходи на поліпшення умов, охорони праці та санітарно-оздоровчих заходів.

     Тому рекомендуємо сторонам соціального діалогу суб’єктів господарювання району при розробці колективних договорів звернути увагу на виконання норм КЗпП України та Закону України “Про охорону праці”.

Начальник відділу з питань праці
та соціально-трудових відносин
управління соціального захисту населення
райдержадміністрації                                                                                                 А.Дудар

Коротке посилання: http://nmrda.kr-admin.gov.ua/?p=7276

Залишити відповідь