Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту

ap01Метою проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» є створення для клієнтів зручних умов доступу до адміністративних послуг з максимальною прозорістю та легкістю отримання результату.

Для  реалізації проекту  було укладено Меморандум про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг від 11 червня 2013 року між Новомиргородською  районною державною адміністрацією та Кіровоградською дирекцією Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта».

Для отримання послуги необхідно заповнити заяву та зібрати необхідний пакет документів на отримання адміністративної послуги та відправити ( або передати через листоношу) суб’єкту надання адміністративної послуги. Всі діючі відділення Укрпошти та листоноші повністю забезпечені інформаційними картками адміністративних послуг, заявами та зразками їх заповнення, а також мають можливість проконсультувати, допомогти в оформленні документів та направити їх до суб’єктів , що надають адміністративні послуги.

З метою реалізації основних положень проекту у відділеннях поштового зв’язку можна ap02отримати наступні адміністративні послуги:

– встановлення статусу та видача посвідчень “Дитина війни”, “Учасник війни”, “Батьків та дитини з багатодітної сім’ї” та призначення всіх видів державних соціальних допомог;

– видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;

– виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, яка була допущена органом, що здійснює його ведення;

– видача документу про взяття на облік платника податків;

– дозвіл на початок роботи підприємств та оренду приміщень;

– державної реєстрації фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб;

– державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу-підприємця та юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, змін до установчих документів юридичної особи;

– видача карток обліку об’єкта та довідок про розміщення об’єкта;

– державна реєстрація припинення юридичної особи та підприємницької діяльності фізичної-особи підприємства.

– надання витягів з протоколів засідань постійних комісій ради, протоколів з пленарних засідань ради; копій рішень ради; копій рішень виконкому ради;копій розпоряджень голови;

– присвоєння (уточнення) адрес будівлям і спорудам;

– надання акту обстеження та ордеру на видалення зелених насаджень.

         За детальнішою інформацією щодо можливості отримувати адміністративні послуги за допомогою засобів поштового зв’язку просимо звертатись до Центру надання адміністративних послуг Новомиргородської райдержадміністрації або до відділень поштового зв’язку у Новомиргородському районі.

Залишити відповідь