Відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації райдержадміністрації.
Працює згідно графіку роботи в період карантину. Головні спеціалісти відділу працюють, як дистанційно так і на робочому місці згідно затверджено графіку, начальник відділу постійно перебуває на робочому місці. Режим роботи з відвідувачами не обмежено, але рекомендовано дотримання ряду санітарних та профілактичних норм. Інформацію з питань роботи відділу можна отримати за телефонами 4 17 35, 4 15 69, електронна адреса reestraciya@nmrda.kr-admin.gov.ua. Для фізичних осіб підприємців діє он-лайн сервіс Будинок юстиції https://online.minjust.gov.ua/, де можна отримати довідкові матеріали та оформити замовлення певних послуг.
До уваги громадян та суб’єктів господарювання Новомиргородського району!
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг” затверджено Перелік адміністративних послуг, які надаватимуться виключно через такі Центри.
Передача адміністративних послуг Центрам здійснюється в 3 етапи – з 1 вересня 2014 року, 1жовтня 2014 року та 1 січня 2015 року.
З 1 вересня 2014 року до Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації передаються послуги:
видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів;
реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
З 1 жовтня 2014 року до Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації передаються послуги:
реєстрація юридичних та фізичних осіб – підприємців:
державна реєстрація юридичної особи; |
державна реєстрація фізичної особи-підприємця, яка має намір стати підприємцем; |
видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб — підприємців; |
державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи; |
включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття; |
державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців; |
видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них; |
державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення; |
державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем за її рішенням. |
реєстрація громадських об’єднань:
реєстрація громадського об’єднання; |
прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання; |
видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту; |
внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання; |
прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання; |
прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення; |
внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання.
|
реєстрація друкованих засобів масової інформації:
державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження; |
перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження; |
видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження; |
визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника. |
реєстрація місця проживання особи, оформлення документів, що посвідчують особу:
оформлення та видача паспорта громадянина України; |
оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого; |
вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку; |
реєстрація місця проживання особи; |
зняття з реєстрації місця проживання особи; |
реєстрація місця перебування особи; |
оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи. |
З 1 січня 2015 року до Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації передаються послуги:
реєстрація речових прав:
державна реєстрація права власності на нерухоме майно; |
державна реєстрація інших речових прав на нерухоме майно ( крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна; |
видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. |
оформлення документів, що посвідчують особу:
оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення); |
оформлення та видача проїзного документа дитини.
державна реєстрація земельних ділянок, внесення та отримання інформації з Державного земельного кадастру: |
державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру;
внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку;
внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу;
внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу;
державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу;
внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу;
виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу;
надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
1) витягу з Державного земельного кадастру про:
землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;
обмеження у використанні земель;
земельну ділянку;
2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);
3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.
видача довідки про:
наявність та розмір земельної частки (паю) ;
наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання);
видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою;
видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями;
видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників;
видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів.
Шановні Новомиргородці! За більш детальною інформацією щодо спрощеного доступу до адміністративних послуг просимо звертатися до Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації (вул. Леніна, 112 ).
_____________________________
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.