Новини Центру надання адміністративних послуг

До уваги громадян та суб’єктів господарювання Новомиргородського району!

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг” затверджено Перелік адміністративних послуг, які надаватимуться виключно через такі Центри.

Передача адміністративних послуг Центрам здійснюється в 3 етапи – з 1 вересня 2014 року, 1жовтня 2014 року та 1 січня 2015 року.

З 1 вересня 2014 року до Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації передаються послуги:

          видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів;

           реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

    З 1 жовтня 2014 року до Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації передаються послуги:

реєстрація юридичних та фізичних осіб – підприємців:

   державна реєстрація юридичної особи;

   державна реєстрація фізичної особи-підприємця, яка має намір стати підприємцем;

   видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб — підприємців;

   державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи;

   включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття;

    державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців;

   видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них;

   державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення;

   державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем за її рішенням.

 

реєстрація громадських об’єднань:

   реєстрація громадського об’єднання;

   прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання;

   видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту;

   внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання;

   прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання;

   прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої      представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення;

   внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання.

 

реєстрація друкованих засобів масової інформації:

   державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження;

   перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження;

   видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження;

     визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника.

реєстрація місця проживання особи, оформлення документів, що посвідчують особу:

   оформлення та видача паспорта громадянина України;

   оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого;

   вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку;

   реєстрація місця проживання особи;

   зняття з реєстрації місця проживання особи;

   реєстрація місця перебування особи;

   оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи.

 

З 1 січня 2015 року до Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації передаються послуги:

реєстрація речових прав:

   державна реєстрація права власності на нерухоме майно;

   державна реєстрація інших речових прав на нерухоме майно ( крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна;

   видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

оформлення документів, що посвідчують особу:

   оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення);

   оформлення та видача проїзного документа дитини.

 

державна реєстрація земельних ділянок, внесення та отримання інформації з Державного земельного кадастру:

державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру;

      внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку;

   внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу;

   внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу;

   державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу;

   внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу;

   виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу;

            надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1)    витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;

обмеження у використанні земель;

земельну ділянку;

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.

видача довідки про:

наявність та розмір земельної частки (паю) ;

   наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання);

   видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою;

   видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями;

   видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників;

   видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;

видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів.

 Шановні Новомиргородці! За більш детальною інформацією щодо спрощеного доступу до адміністративних послуг просимо звертатися до Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації (вул. Леніна, 112 ).

_____________________________

 

Залишити відповідь